2 Mart 2016 Çarşamba

Almanca Radyo

Almanca öğrenmeye devam...

Geçen yine hocamın dediği cümleler aklıma geldi.

" Yabancı bir dil öğrenmek kısmen zordur. Özellikle bu dil ingilizce dışında bir dil ise. Almanca' ya

günlük hayatımızda pek rastlamayız. Fırında, markette, yolda pek yoktur. Televizyonda pek yoktur.

Dolayısıyla bunu bilinç altında, maruz kalarak değil, kendi çabamızla öğrenmeliyiz. "

Günlük hayatta pek kullanamadığımızdan aklıma şu fikir geldi. İş yerinde çalışırken Notebook'da bir Almanca radyo açayım, orada yavaş yavaş çalsın.

https://www.ndr.de/ndrkultur/epg/stationndrkultur102-radioplayer.html


Almanca radyo'nun linkini yukarıda verdim. Bu bir kültür radyosu. Edebiyat okumaları, kültürel gelişmeler var.

Ve günün yarısından fazlasında Klasik müzik çalmakta.

Benim çok hoşuma gidiyor. Hem telafuzlara da kulağım alışıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder